Leerlingenraad

Leerlingenraad 2023

Hoera, het is eindelijk zover. Met wat vertraging is de eerste vergadering van de nieuwe leerlingenraad van dit schooljaar een feit.

Ella, Jack, Niene, Jack, Milan, Maxine, Lotte, Lena, Aaliyah, Loïc, Thor, Rozanne en Mathia werden door hun klasgenoten van het vierde, vijfde en zesde leerjaar verkozen om de mening van al de leerlingen van onze school te vertegenwoordigen. En dat ze deze taak heel serieus nemen, dat werd al snel duidelijk. Deze enthousiaste jongens en meisjes willen graag een klankbord zijn voor wat er leeft bij alle leerlingen en brachten al meteen heel wat ideeën naar voor. Van zorgen voor een nieuwe hangbrug aan het speeltuig op de speelplaats over een laddercompetitie om elkaar over de leerjaren heen beter te leren kennen, tot wat doen we aan het afval op de speelplaats?

Deze en nog heel wat andere acties staan al op de planning. Het mag wel duidelijk wezen: jullie horen vast en zeker snel meer van onze leerlingenraad.

Pagina's: Leerlingenraad