Kriebel, Kriebel, leesvirus

Dit jaar kozen we in De Regenboog voor het jaarthema BOEKEN. De leeshelden schoolden zich om tot virologen om ons allemaal te besmetten met het leesvirus (geen zorgen, dat is een goed virus)! Daar zijn ze trouwens al goed in geslaagd! Alle klassen doen nu aan KWARTIERLEZEN. Dit wil zeggen dat er bijna elke dag een kwartier wordt gelezen of voorgelezen. Ook hebben we vanaf dit schooljaar een boekenjuf: Juf Carla neemt deze mooie rol voor haar rekening. Wist je dat zelfs de foto’s voor op onze schoolkalender ook in het thema ‘boeken’ staat, benieuwd wat dat gaat geven??! Zo zullen er in de loop van het schooljaar nog tal van activiteiten in het boekenthema georganiseerd worden. Noteer alvast vrijdagavond 16 december in jullie agenda want dan houden wij tijdens onze kerstmarkt een heuse boekenbeurs.

Tot binnenkort met meer boekennieuws!

(* afbeelding Image by brgfx on Freepik)

Kriebel, Kriebel, leesvirus
Deel deze post: